image

image
image

توسعه کسب و کار

توسعه  می‌تواند منجر به دستیابی به اهداف بسیاری مانند: رشد فروش، گسترش کسب و کار، بهبود فرآیند ها، شکل گیری مشارکت‌های استراتژیک و افزایش سودآوری شود.

این موضوع بر روی هر بخش در یک شرکت یا سازمان تأثیر می گذارد. تاثیر بر روی فروش، بازاریابی، تولید، منابع انسانی، حسابداری، مالی، توسعه محصول و…

توسعه می تواند زیرساختی، عرضی و یا گسترشی باشد.

توسعه دهندگان کسب وکار باید از فرصت‌های جدید بازار، امکانات توسعه، پیشرفت‌های رقبا و منابع شرکت آگاه باشند.

با توجه به گستردگی بازار و تنوع مشاغل در دنیای امروز، هم شرکت‌های نوپا و هم سازمان‌های قدیمی، برای توسعه و دستیابی به پیشرفت همسو با بازار حوزه فعالیت خود، به مشاوره و برنامه‌ریزی نیاز دارند.

آژانس مونه با رویکردی هوشمندانه از فن آوری‌های روز و تکنیک‌های موثر استفاده می‌کند تا کسب و کار شما به رشد منطقی خود برسد.

با ما تماس بگیرید

توسعه برای کسب و کار چگونه محقق می‌شود

  • تحقیقات بازار

    تحقیقات بازار با اهداف مختلفی انجام می‌شود که یکی از این اهداف به سازمان و شرکت شما اجازه می دهد تا بازار هدف خود را کشف کند و نظرات و سایر بازخوردهای مصرف کنندگان را در مورد علاقه آنها به محصول یا خدمات دریافت کند.

  • تحلیل رقبا

    با تجزیه و تحلیل رقبا، می‌توانید کشف کنید که کسب‌وکارتان کجا به خوبی پیش می‌رود، کجا باید پیشرفت کند و از کدام روندها باید جلوتر باشد. زمانی که شرکت شما به سرعتی که شما می‌خواهید پیش نمی‌رود، تجزیه و تحلیل رقابتی می‌تواند برایتان موثر باشد.

    یک تحلیل رقابتی باید ویژگی‌های رقبا، سهم بازار، قیمت‌گذاری، بازاریابی، تمایزات، نقاط قوت، ضعف، جغرافیا، فرهنگ و نظرات مشتریان را بررسی کند.

  • مدیریت ارتباط با مشتری

    مدیریت روابط با مشتری یک عنصر حیاتی در ایجاد و حفظ بقای یک کسب و کار موفق است و منجر به حفظ و وفاداری مشتری می‌شود.

  • دستیابی به مشتریان جدید

    کاملاً واضح است که بدون مشتری، شما کسب و کاری ندارید. اما جذب مشتریان جدید به صورت خودکار اتفاق نمی‌افتد. شما باید راه‌هایی برای رسیدن به آنها پیدا کنید و جذبشان کنید. برای جذب مشتریان جدید، کسب و کار شما به یک برنامه بازاریابی دقیق و هدفمند، نیاز دارد.

  • شبکه‌سازی

    شبکه‌سازی از راه‌های مختلفی شکل می‌گیرد. مانند حضور در نمایشگاه‌ها و رویدادها، برگزاری سمینار یا جلسات هدفمند و مراسم‌های ویژه.

  • طراحی مدل جدید کسب و کار/تغییر مدل قدیمی کسب و کار

    یک مدل کسب و کار، در واقع منطق چگونگی ایجاد، ارائه و کسب ارزش و رسیدن به هدف را در یک کسب‌وکار توصیف می‌کند.

  • مدیریت پروژه

    مدیریت پروژه  به منظور  تدوین استراتژی، طراحی ساختار، تنظیم فرآیندها و پروژه‌ها برای نیل به هدف نهایی، انجام می‌گردد.

  • تهیه طرح تجاری کسب وکار

    برای دستیابی به اهداف تجاری یک کسب و کار به یک برنامه‌ریزی دقیق و هدفمند نیاز داریم. با ترسیم طرح تجاری کسب‌وکار که شامل: تحقیقات بازاریابی، استراتژی‌های راهبردی و ترسیم بوم کسب وکار است. به این اهداف جامه عمل می‌پوشانیم.

با ما تماس بگیرید