تبلیغ در اسنپ اکسپرس

image
image

تبلیغ در اسنپ اکسپرس

آژانس مونه مجری رسمی ارائه خدمات تبلیغاتی در پلتفرم‌های اسنپ گروسری
مونه مسیر تبلیغ در انسپ اکسپرس را برای شما آسان کرده است تا بتوانید با قدرت برند خود را به بازار معرفی نمایید. اسنپ اکسپرس بزرگترین پلتفرم و پر مخاطب ترین اپلیکیشن ارائه خدمات خرید سوپر مارکتی در ایران است.
فضاهای تبلیغ در اسنپ اکسپرس و تمام شبکه اسنپ از لحاظ بازخورد مشتری بهترین نقاط تبلیغاتی در بازار امروز هستند. ما طی همکاری مشترک با گروه اسنپ این امکان را برای شما فراهم کردیم تا بتوانید از تمام امکانات تبلیغاتی موجود در گروه اسنپ گروسری شامل، اسنپ اکسپرس، اسنپ مارکت و بخش های دیگر این پلتفرم آگاه شده و از آن استفاده کنید. ما مطابق هدف تبلیغات شما بهترین پکیج را برای شما در فضای اسنپ پیشنهاد می‌دهیم.
در صورتی که نیاز تبلیغاتی شما فراتر از اسنپ اکسپرس و اسنپ مارکت باشد، شرکت مونه امکانات تبلیغاتی از بخش های دیگر اسنپ را برای شما فراهم خواهد کرد.

برای تبلیغ در اسنپ با ما تماس بگیرید

خط مستقیم 02188709087

بنر صفحه اصلی اسنپ اکسپرس

بهترین نقطه تبلیغاتی از لحاظ بصری برای گروه کالایی سوپرمارکتی، به اصطلاح کالاهای تند گردش در دنیای دیجیتال همین بنر های صفحه اصلی انسپ اکسپرس است. این بنر‌ها با بیش از 450 هزار بازدید روزانه، پر بازدید ترین نقطه و درست ترین بنر برای مواجهه با مخاطبین هدف می‌باشد.
این بنر در صفحه اصلی اسنپ اکسپرس نمایش داده می‌شود

 

خط مستقیم 02188709087

image
image