image
image

خدمات مدیریت روابط عمومی و ارتباطات

تیم مونه در جهت طراحی و پیاده‌سازی استراتژی‌ها و راهبردهای روابط عمومی سازمانتان، این فرایند را به صورت اختصاصی برای شما طراحی و اجرا می نماید.
ما، متناسب با نیازها و با توجه به حوزه فعالیت و نوع محصولات شما، برنامه و استراتژی ویژه‌ای طراحی، پیاده‌سازی و اجرا می‌کنیم.

بیشتر بدانید

راه حلی روشن برای رسیدن ارتباطی ارزشمند

ما اینجاییم برای ساختن ارزش‌هایی که شما را متمایز می‌کند.

  • طراحی قصه سازمان
    انسان، ذاتاً موجودی قصه‌گو است. همه ما قصه‌هایی برای تعریف کردن داریم: قصه پیروزی‌ها و شکست‌ها، قصه روزهای خوب و بد و قصه‌هایی که در آینده منتظر ما هستند. سازمان‌ها هم نیاز به یک قصه دارند. هم قصه آنچه بر آن‌ها گذشته است و هم قصه روزهایی که در پیش‌روی آن‌ها است. ما به شما کمک می‌کنیم تا قصه ویژه سازمان خودتان را بنویسید و از این قصه، برای روایت گذشته و آینده شرکت خودتان استفاده کنید. قصه‌هایی که برای همکاران، مشتریان و مخاطبان شما جذاب خواهند بود و شما را با این قصه بهتر خواهند شناخت و با شما ارتباط برقرار خواهند کرد.
  • برگزاری رویدادهای درون سازمانی و برون سازمانی
    برگزاری رویداد‌ها، چه به صورت درون سازمانی و چه به صورت برون‌سازمانی، تخصص و مهارت‌هایی خاص را می‌طلبد. ما می‌توانیم طراحی و اجرای این رویدادها را بعهده بگیریم و برای شما یک تجربه متفاوت را رقم بزنیم.
  • برقراری ارتباط با رسانه‌ها
    ارتباط با رسانه‌ها، یک نیاز ضروری برای هر سازمانی است. بطور حتم رسانه‌ها برای گرفتن مصاحبه و سوال کردن در مورد اهداف و برنامه‌های سازمان شما، به سراغتان آمده‌اند. شاید شما هم جزو آن دسته از مدیرانی باشید که نمی‌دانید چطور به آن‌ها پاسخ بدهید! چطور قصه سازمان خودتان را تعریف کنید! چه پاسخی درباره عملکردتان به آن‌ها بدهید و یا از آن مهم‌تر، اصلاً نمی‌دانید باید با کدام رسانه‌ها سخن بگویید و برای هر رسانه، چگونه قصه‌تان را روایت کنید. ما می‌توانیم به شما در یافتن رسانه مناسب جهت بازتاب اخبار سازمانی شما کمک کنیم. علاوه بر این‌ها برای شما مصاحبه‌های اختصاصی و ویژه را طراحی کنیم که به حفظ و بهبود شهرت برند بیانجامد. ما  قصه‌گویی از سازمانتان را پیش خواهیم برد و به شما کمک می‌کنیم تا پاسخ‌های مناسبی را تنظیم کنید و در نهایت از فرصت ارتباط با رسانه‌ها، به بهترین نحو، بهره ببرید.
  • مدیریت بحران افکار عمومی
    مدیریت بحران افکار عمومی، بحران‌ رسانه‌ای و بحران شبکه‌های اجتماعی، نیازمند طراحی سند بحران و شناسایی آن‌ها  ویژه شرکت شما است. شما نیاز دارید تا در زمانی که طوفان بحران نزدیک می‌شود، آن را از قبل تشخیص دهید! و برای واکنش مناسب آماده باشید. ما می‌توانیم ضمن شناسایی بحران‌های احتمالی، شیوه‌ی مدیریت بحران و همچنین سندهای مورد نیاز برای واکنش به بحران‌ها را طراحی کنیم.
  • رصد شبکه‌های اجتماعی و ارائه گزارش‌های تحلیلی از وضعیت برند
    مردم در شبکه‌های اجتماعی یا رسانه‌ها درباره شما چه می‌گویند؟ از محصولات شما راضی هستند یا نه؟ شما را به دیگران معرفی می‌کنند یا اصلاً در مورد کمپین‌های تبلیغاتی شما حرفی می‌زنند؟ رصد شبکه‌های اجتماعی و شنیدن پیام‌ها در شبکه‌های اجتماعی (Social Listening) با کمک ابزارهای پیشرفته، می‌تواند به شما برای شناسایی نقاط ضعف و قوت محصولات و خدمات شما، ارزیابی کمپین‌های تبلیغاتی و همچنین برقراری ارتباط بهتر با مشتریان و ذینفعان شما، کمک کند. ما می‌توانیم با تهیه گزارش‌های منظم سوشال لیسنینگ، به شما تصویری دقیق از نگرش مشتریان و ذینفعانتان بدهیم. تصویری که به بهبود جایگاه برند و همچنین بالا بردن کیفیت خدمات و محصولات شما کمک خواهد کرد.
  • برگزاری نمایشگاه‌ها و انجام امور تشریفاتی
    حضور در نمایشگاه‌های مختلف، برای معرفی محصولات و دستاوردهای یک شرکت، بسیار موثر است. ما به شما کمک خواهیم کرد تا برای حضور در نمایشگاه‌ها، برنامه‌ها و استراتژی‌های مناسبی را تدوین کنید. غرفه شما به شکلی حرفه‌ای طراحی شود، محتواهای و محصولات تبلیغاتی مناسبی را برای حضور در نمایشگاه آماده کنید. تا در زمان برگزاری نمایشگاه، ارتباطی حرفه‌ای و بی‌نقص را با مخاطبان خود برقرار نمایید.
  • طراحی و تولید نشریات و خبرنامه‌های درون سازمانی
    خبرنامه‌ها و نشریات سازمانی، علاوه بر آن که برای نشر دانش تخصصی و فنی در یک سازمان بسیار مفید و موثر هستند، می‌توانند نیروها و تیم‌های مختلف را با فعالیت‌های یک سازمان آشنا کنند. شما می‌توانید دیگران را با قصه‌ خودتان آشنا کنید. از چالش‌های کارتان یا آخرین دستاوردهای علمی و فنی در صنعتتان سخن بگویید و توانمندی همکارانتان را افزایش دهید. ما به شما کمک خواهیم کرد تا بتوانید بنا به اندازه سازمان و نیازتان، یک خبرنامه خوب  دیجیتال یا مکتوب داشته باشید. این مستند برای مخاطبان درون سازمانی یا مشتریانتان قابل استفاده خواهد بود.
image
image